Beauty Professionals
  • Home
    • Over Besko
    • Nationaal bestuur
    • Provinciale besturen
    • Onze partners
  • Lid worden
    • Leden voordelen
    • Waarom lid worden
    • Lid worden
    • Kwalitatief Gediplomeerd Besko-lid
    • Promo materiaal
    • Hoe lid worden?
    • Wat zeggen onze leden?
    • Leden tools
  • Opleiding
    • Provinciaal opleidingsaanbod
    • Starters
    • Opleidingsvergoeding
    • Business opleidingen
    • Gratis webinars
  • Vakblad Hebe
    • Online vakblad lezen
    • Adverteren
    • Partners en adverteerders
    • Nieuwsbox
    • Zoekertje plaatsen
    • Op bezoek bij een collega
  • Podcast
  • Sectorinfo
    • FAQ
    • Tools
    • Juridisch, economisch & sociaal
    • Nieuwsbrieven
    • Tip van de maand
  • Estetika
    • Beauty Spring Break by Estetika
    • Scholen - opleidingscentra BSB
    • Afgelopen editie
  • Onderwijs
    • Nieuwsbrief
    • Lidmaatschap
    • Opleidingsaanbod scholen
    • Visual Guide for Hair & Beauty
    • Preventie en welzijn
    • Startersdagen
    • Tutorials
    • Ondernemerschap
    • Afsprakenkader
  • Contacteer ons
  • Instituten
  • Aanmelden
Contacteer ons

Waarom zou je adverteren in Hebe?


Ben je bezig met het reserveren van marketingbudget voor het nieuwe jaar? 

Heb je hierbij ook al gedacht aan het vakblad Hebe? 

Adverteren brengt je boodschap in het hart van de beautysector.

7 redenen waarom gedrukte inhoud, zoals het vakblad Hebe, zeker deel moet uitmaken van je mediamix

Offline advertenties hebben een hoge attentiewaarde

Het lezen van ons vakblad is een primaire activiteit voor veel beautyprofessionals. De lezer staat op deze momenten open voor informatie , waarbij mensen niet tot weinig aan het multitasken zijn. Bij het lezen op papier kan de lezer zich beter focussen , is er minder afleiding en is er minder risico op onderbreking. Denk maar eens alle pop-ups, meldingen en andere afleidingen die je krijgt tijdens het lezen op je smartphone, tablet of laptop. De lezer weet dat advertenties onderdeel zijn van het blad. Met een opvallend ontwerp kun je hier vrij eenvoudig de aandacht trekken en vasthouden van de lezer .


Beter geheugen

Lezen op papier gaat langzamer en ‘dieper’, de lezer onthoudt de inhoud daardoor beter. Terwijl het lezen op het scherm sneller is en men vaker in de ‘scanmodus’ staat. De lengte van de tekst is dus een zeer belangrijke factor. Als een tekst lang is, kiezen mensen sneller voor een gedrukte versie om zorgvuldiger te lezen. Waarschijnlijk zal dit ook één van de redenen zijn waarom veel scholen liever met boeken werken dan met tablets of andere digitale apparaten.

Langetermijngeheugen

Lezen op papier wordt op grote schaal geassocieerd met een betere overdracht naar het lange termijn geheugen en een beter begrip van de essentie van het verhaal . Advertenties die men ziet in print worden beter onthouden .

Multi-sensorische ervaring

Het begrip en geheugen worden verrijkt door multi-sensorische ervaring van het vasthouden en ruiken van papier tijdens het lezen van gedrukte inhoud, wie houdt er nou niet van de geur van een pas gedrukt magazine? Een vakblad lezen blijft daardoor een totaalbeleving. 

Het hebben van een tastbaar product is nog altijd een belangrijke reden waarom we als beroepsvereniging in een vakblad investeren.

Advertenties in het vakblad Hebe wekken minder irritatie dan online advertenties

Traditionele media zijn vertrouwd. We zijn er al decennia mee bekend en weten wat we ongeveer kunnen verwachten qua layout en indeling. Zo weten we dat er pagina’s zijn met enkel advertenties en dat er op de redactionele pagina’s ook advertenties kunnen staan. Hierdoor wekken advertenties in offline media minder irritatie dan online. Bij frequente terugkeer van advertenties kan het zelfs zijn dat de lezer verwacht deze advertentie terug te zien.

Lange levensduur

Het vakblad Hebe wordt lang bewaard en dikwijls als naslagwerk geraadpleegd.


Mediamix is inclusief

Het vakblad Hebe is allang niet meer alleen een papieren middel . We bieden meer mogelijkheden om de lezers te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan onze digitale nieuwsbrief, de website, social media , etc. Het bereik van en de contactmomenten met de doelgroep van beautyprofessionals worden hiermee uitgebreid. Maak in je advertentie een combinatie van de print en het digitale door bv. een Qr-code in je advertentie te plaatsen zo kan de print zich verder ontwikkelen.

Combineer de voordelen van gedrukte media met de snelle manier van informatie verwerken op digitale schermen en creëer de prefecte marketingmix voor jouw bedrijf!


Waarom adverteren in Hebe?

 

compleet vakblad voor alle Vlaamse beautyprofessionals

duidelijke vormgeving

inhoudelijk sterk




unieke formule


ondersteund met een digitale nieuwsbrief


oplage 6500

Ook adverteren in Hebe?

Het lezen van gedrukte inhoud maakt de klant meer betrokken, beter geconcentreerd en beter in staat om de geboden informatie te verwerken. Gebruik dit voor het selectief plaatsen van advertenties over je product of merk.

Wij raden je aan op zeker contact op te nemen met Sofie Leyten.

Contacteer Sofie

Nuttige Links
  • Home
  • ​Nieuwsbrief
  • Lidmaatschap
  • Vakblad Hebe
  • Nieuwsbrief Onderwijs
  • Contacteer ons
NOG GEEN LID VAN BESKO

Lid worden van Besko is een slimme keuze voor elke beautyprofessional.

Connecteer met ons
  • Contacteer ons
  • info@besko.be
  • 0032 3 280 80 70
Volg ons
Copyright © Besko ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​​Openingsuren: maandag t.e.m. donderdag 
​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​                    van 9.00u - 12.00u
Aangeboden door Odoo - Maak een gratis website