Waarom zou je adverteren in Hebe?
Ben je bezig met het reserveren van marketingbudget voor het nieuwe jaar?
Heb je hierbij ook al gedacht aan het vakblad Hebe?
Adverteren brengt je boodschap in het hart van de
beautysector.
7 redenen waarom gedrukte inhoud, zoals het vakblad Hebe, zeker deel moet uitmaken van je mediamix

Offline advertenties hebben een hoge attentiewaarde
Het lezen van ons vakblad is een primaire activiteit voor veel beautyprofessionals. De lezer staat op deze momenten open voor informatie , waarbij mensen niet tot weinig aan het multitasken zijn. Bij het lezen op papier kan de lezer zich beter focussen , is er minder afleiding en is er minder risico op onderbreking. Denk maar eens alle pop-ups, meldingen en andere afleidingen die je krijgt tijdens het lezen op je smartphone, tablet of laptop. De lezer weet dat advertenties onderdeel zijn van het blad. Met een opvallend ontwerp kun je hier vrij eenvoudig de aandacht trekken en vasthouden van de lezer .
Beter geheugen
Lezen op papier gaat langzamer en ‘dieper’, de lezer onthoudt de inhoud daardoor beter. Terwijl het lezen op het scherm sneller is en men vaker in de ‘scanmodus’ staat. De lengte van de tekst is dus een zeer belangrijke factor. Als een tekst lang is, kiezen mensen sneller voor een gedrukte versie om zorgvuldiger te lezen. Waarschijnlijk zal dit ook één van de redenen zijn waarom veel scholen liever met boeken werken dan met tablets of andere digitale apparaten.
Langetermijngeheugen
Lezen op papier wordt op grote schaal geassocieerd met een betere overdracht naar het lange termijn geheugen en een beter begrip van de essentie van het verhaal . Advertenties die men ziet in print worden beter onthouden .


Multi-sensorische ervaring
Het begrip en geheugen worden verrijkt door multi-sensorische ervaring van het vasthouden en ruiken van papier tijdens het lezen van gedrukte inhoud, wie houdt er nou niet van de geur van een pas gedrukt magazine? Een vakblad lezen blijft daardoor een totaalbeleving.
Het hebben van een tastbaar product is nog altijd een belangrijke reden waarom we als beroepsvereniging in een vakblad investeren.
Advertenties in het vakblad Hebe wekken minder irritatie dan online advertenties
Traditionele media zijn vertrouwd. We zijn er al decennia mee bekend en weten wat we ongeveer kunnen verwachten qua layout en indeling. Zo weten we dat er pagina’s zijn met enkel advertenties en dat er op de redactionele pagina’s ook advertenties kunnen staan. Hierdoor wekken advertenties in offline media minder irritatie dan online. Bij frequente terugkeer van advertenties kan het zelfs zijn dat de lezer verwacht deze advertentie terug te zien.
Lange levensduur
Het vakblad Hebe wordt lang bewaard en dikwijls als naslagwerk geraadpleegd.

Mediamix is inclusief
Het vakblad Hebe is allang niet meer alleen een papieren middel . We bieden meer mogelijkheden om de lezers te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan onze digitale nieuwsbrief, de website, social media , etc. Het bereik van en de contactmomenten met de doelgroep van beautyprofessionals worden hiermee uitgebreid. Maak in je advertentie een combinatie van de print en het digitale door bv. een Qr-code in je advertentie te plaatsen zo kan de print zich verder ontwikkelen.
Combineer de voordelen van gedrukte media met de snelle manier van informatie verwerken op digitale schermen en creëer de prefecte marketingmix voor jouw bedrijf!
Waarom adverteren in Hebe?
compleet vakblad voor alle Vlaamse beautyprofessionals
duidelijke vormgeving
inhoudelijk sterk
unieke formule
ondersteund met een digitale nieuwsbrief
oplage 6500
Ook adverteren in Hebe?
Het lezen van gedrukte inhoud maakt de klant meer betrokken, beter geconcentreerd en beter in staat om de geboden informatie te verwerken. Gebruik dit voor het selectief plaatsen van advertenties over je product of merk.
Wij raden je aan op zeker contact op te nemen met Sofie Leyten.